Neerleggen functie,s

Maandag, 17 mei 2021

Beste leden.

Onoverkoombare meningsverschillen , over het te voeren beleid en het gebrek aan sociale omgangsnormen binnen het bestuur van onze vereniging , hebben mij doen besluiten om al mijn functies, die ik hier binnen bekleed , neer te leggen.

Ik kan terugkijken op een aantal bewogen maar zeker ook leuke jaren waarin we er wel met z'n allen in geslaagd zijn om mooie projecten, zoals oa het Land van Paling, op te zetten . Mede hierdoor heeft het ledenaantal een echte boost gekregen.

Financieel gezien zijn we een zeer gezonde vereniging en op het vlak van visuitzettingen is er geen tweede.

Ik heb mijn taken altijd met veel passie en plezier uitgevoerd en kijk dan ook met een trots gevoel achterom en ik bedank eenieder die mij de afgelopen jaren met raad en daad hebben bijgestaan.

Het gaat jullie allen goed en wellicht zien we elkaar aan de waterkant want eens een visser, altijd een visser.

Getekend:

Wim van Amen