Dagkaarten m.i.v 2015

Dagkaarten m.i.v. 2015

Elk jaar bereiken ons weer verzoeken om het uitgeven van dagtoestemmingen. Eigenlijk zijn wij, in aansluiting op het landelijk beleid, hier geen voorstander van. Af en toe komen we echter goede argumenten tegen om dit incidenteel wel te doen. Sommige leden hebben vrienden of familieleden die hier niet in de buurt wonen en lid van een andere hengelsportvereniging zijn. Af en toe willen zij met deze verre vismaten graag een dagje in onze wateren vissen en deze vismaten moeten dan lid worden bij ons. Om deze redenen hebben wij besloten, met ingang van 2015 toch dagtoestemmingen uit te gaan geven. Deze zijn uitsluitend verkrijgbaar bij hengelsporthuis De Catfish en kosten € 5,-. Ze kunnen alleen worden afgehaald door degene op wiens naam de dagtoestemming komt te staan of iemand die al lid is van onze vereniging.
Bedenk wel, dat een Extra VISpas bij ons maar € 12,50 kost. Als de “gastvisser” dus meer dan twee maal per jaar in Hellevoetsluis wil komen vissen, kan hij dus beter gewoon lid worden. De dagtoestemming is bovendien alleen geldig voor de wateren van Het Voornse Kanaal en niet voor die van De Watergeus Brielle en Ons Genoegen Spijkenisse.