Najaar competitie 2021 witvis

Dinsdag, 20 juli 2021

Vanaf zondag 3-10-2021 zal de witvis afdeling starten met een najaar competitie 2021 in verschillende wateren van Gemeente Hellevoetsluis.

Najaar competitie 2021

De competitie zal worden gevist op de zondagmorgen waar er om 8.00 uur geloot gaat worden voor de vis stek en de wedstrijd gevist zal worden van 9.00 uur tot 12.00 uur .

Om aan deze competitie mee te kunnen doen zal er per wedstrijd 2,50 euro per deelnemer betaald moeten worden en de hengelkeuze is geheel vrij.

De datums en locatie waar de wedstrijden gehouden gaan worden :
Datum:                                            Verzamelen/Loten:
Vislocatie:
3 oktober 2021                              Glacisweg (oude stroomhuis)
Glacisweg
10 oktober 2021                            Parkeerplaats jachthaven Kanaalweg westzijde
17 oktober 2021                            Parkeerplaats Stal Flicka Achterdijk
Strypsche Wetering
24 oktober 2021                            Parkeerplaats Jumbo Jachthoorn
Visvijver (Jumbo vijver)
31 oktober 2021                            Parkeerplaats (vrachtwagens)
Gorslaan Dibbetsplantsoen
7 november 2021                          Marter (loten aan het achtmeer)
Achtmeer (kooistee)
14 november 2021                        Parkeerplaats Land van Paling
Land van Paling
21 november 2021                        Parkeerplaats jachthaven Kanaalweg westzijde
Het Voornse kanaal
28 november 2021                        Kanaalweg Oostzijde Ter hoogte oude bibliotheek
Het Voornse kanaal
5 december 2021                          Kanaalweg oostzijde Ter hoogte van maisoverslag
Het Voornse kanaal CZAV

Er worden 10 wedstrijden gevist waar de beste 8 resultaten bij elkaar opgeteld worden.

Wel moet er voor deelname aan deze Najaar competitie het lidmaatschap Het Voornse Kanaal van de deelnemer getoond worden bij de loting aan organisator.
Aanmelden voor deze competitie kan bij:

Cock aan de Wiel telnr. 06-41862541
witvissen@hsvhetvoornsekanaal.nl