Karpermarathon

Zaterdag, 3 juli 2021

Beste Karpervissers, Onlangs zijn de versoepelingen omtrent het wedstrijden vissen in gegaan en daarom zal de Karpermarathon gevist gaan worden in September.

Beste Karpervissers,

De wedstrijd zal gevist worden op 10-09-2021 t/m 11-09-2021 van 18:00 tot 18:00. De week voor aanvang zal er al geloot gaan worden zodat een ieder zijn stek optimaal kan verkennen en eventueel bevoeren.
Vanaf nu kan je je opgeven samen met je koppelmaat. De deelname kost 20euro per koppel. De deelname is pas definitief als de betaling voldaan is.

Let op er is maar plek voor 11 koppels dus wees er snel bij.

De aanmelding kan je versturen naar maandewiel@hotmail.nl

LET OP!! Lidmaatschap en de nachtvergunning van Hsv Het voornse kanaal zijn hiervoor vereist.

Groet,

De Karperafdeling